Radcy prawni ogłosili swoją kampanię marketingową. W prasie, radio i na bilbordach mają przekonywać Polaków do profilaktycznego korzystania ze swoich usług. Podobną kampanię przygotowała kilka miesięcy temu Naczelna Rada Adwokacka. Środowisko przedstawiło rozbieżne opinie na temat samej idei marketingu usług prawniczych. Środowisko przedstawiło rozbieżne opinie na temat samej idei marketingu usług adwokackich, dlatego kwestię tę będzie musiał rozstrzygnąć Krajowy Zjazd Adwokatury.
Adwokat Andrzej Zwara, prezes NRA, proponuje aby komisja zjazdowa, obok takich tematów jak walka z nieuczciwą konkurencją czy dalsza informatyzacja Adwokatury, uwzględniła temat kampanii marketingowej, wykorzystanych przy niej narzędzi, zakresu reklamy, wydatków itp.
Tymczasem Naczelna Rada Adwokacka zapowiada, że będzie przyglądać się jakie efekty w stosunku do poniesionych kosztów osiągnie kampania przygotowana przez samorząd radców prawnych.
Sprawdź także
Ślepym pozwem w hejterów
Marcin Wiącek na konferencji poświęconej przestępstwom z nienawiści Rzecznik praw obywatelskich Marcin Wiącek wziął udział …