Najnowsze informacje
Strona główna / Korporacje prawnicze i trybunały / Nowoczesna kancelaria prawna

Nowoczesna kancelaria prawna

W kancelariach prawnych, oraz instytucjach posiadających działy prawne, w których przechowywane są dokumenty oraz dane klientów, niezwykle istotne jest odpowiednie i umiejętne zarządzanie nimi oraz zapewnienie ich bezpieczeństwa. W dobie cyfrowego przetwarzania informacji istnieje potrzeba nowoczesnych narzędzi i systemów bezpiecznegogromadzenia i przetwarzania danych, narzędzi, które pozwolą nam zaoszczędzić czas, ułatwić dostęp do poszczególnych świadczeń a przede wszystkim wzbudzić zaufanie klienta. Serdecznie zapraszamy do udziału w wydarzeniu, podczas którego zaproszeni eksperci wypowiedzą się na temat rozwiązań zarówno organizacyjnych, jak i technologicznych wykorzystywanych w nowoczesnych kancelariach oraz działach prawnych.

Nowoczesny prawnik – zarządzanie dokumentami oraz sprawami kancelarii i działów prawnych. Już 22 kwietnia 2015r. w Warszawie. Szczegóły konferencji: Podczas konferencji głos zabiorą m.in. mec. Tomasz Zalewski – Partner w kancelarii Wierzbowski Eversheds – Social media w kancelarii prawnej (LinkedIn, Facebook, Twitter itd.) ‎ Adw. dr Łukasz Goździaszek – Goździaszek Kancelaria Prawna – Podpis elektroniczny w kontekście rozwiązań stosowanych w obrocie gospodarczym oraz w świetle zmian w prawie Unii Europejskiej Tomasz Sęk – IESE MBA, wspólnik w Naveo Sowiński i Sęk sp.j. ;Praktyczne zastosowanie narzędzi psychometrycznych w podnoszeniu efektywności osobistej i zarządzaniu zespołem w kancelarii prawnej dr Małgorzata Szabaciuk – wykładowca na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie – Prawne aspekty dokumentu tradycyjnego i elektronicznego oczami archiwisty i Records Management.
Ponadto zostaną poruszone następujące tematy: zarządzanie dokumentacją i korespondencją zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta zarządzanie zasobami ludzkimi zarządzanie kosztami, w tym e-faktura podpis elektroniczny Business Intelligence systemy archiwizacji digitalizacja dokumentów zarządzanie usprawnieniami i dostępem systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR systemy faksowe, skaner, mail automatyzacja procesów biznesowych portale korporacyjne inter/intra/extranet.

Do bezpłatnego udziału serdecznie zapraszamy: partnerów zarządzających, dyrektorów oraz kierowników działów prawnych i kancelarii radców prawnych, prawników, adwokatów osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją prawną, procesami biznesowymi, kadrami, finansami Aby się zarejestrować, wystarczy wypełnić formularz dostępny na stronie: www.successpoint.pl/nowoczesny-prawnik#zarejestruj-się W ramach uczestnictwa organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.
Kontakt z organizatorem: Karolina Hołyńska Asystentka ds. organizacji konferencji tel. +48 720 911 821 karolina.holynska@successpoint.pl

Sprawdź także

Podatnik na łasce „skarbówki”

System narzuca formę opodatkowania osobie podejmującą działalność gospodarczą. BRPO pisze do MF Po wypełnieniu wniosku …