Szukamy koordynatora lub koordynatorki działu komunikacji Grupy Granica
Od jesieni 2021 roku współtworzymy Grupę Granica – nieformalną inicjatywę powstałą w odpowiedzi na kryzys humanitarny na granicy polsko-białoruskiej, niosącą pomoc humanitarną, prawną i medyczną. Grupa monitoruje także przestrzeganie praw człowieka, wspiera wolontariuszy i mieszkańców Podlasia. Obecnie, jako HFPC, organizujemy proces rekrutacji na stanowisko specjalisty lub specjalistki ds. komunikacji Grupy Granica w związku z trwającym kryzysem humanitarnym.
- koordynacja pracy zespołu Komunikacji Grupy Granica;
- tworzenie strategii komunikacji działań Grupy Granica;
- prowadzenie profili w mediach społecznościowych (Meta, Twitter)
- współpraca z zespołem Grupy Granica oraz organizacjami pozarządowymi przy bieżącej komunikacji (obszary tematyczne: udzielanie pomocy humanitarnej, pomocy prawnej, medycznej, działania edukacyjne), współredagowanie tekstów;
- tworzenie i wysyłka newslettera;
- współtworzenie strategii komunikacji kryzysowej
- zarządzanie stroną internetową
- współpraca z dziennikarzami i tworzenie bazy kontaktów
- koordynacja przepływu informacji pomiędzy osobami aktywnymi w terenie, podgrupami działającymi w Grupie Granica.
Poszukujemy osoby, która:
- ma co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. komunikacji;
- interesuje się tematyką przymusowych migracji i uchodźctwa oraz inkluzywnością języka;
- rozpoznaje językowe przejawy uprzedzeń i dyskryminacji na tle rasowym, etnicznym i wyznaniowym;
- potrafi współpracować w zespołach i budować struktury;
- jest proaktywna, proponuje samodzielnie pomysły i potrafi je wprowadzić w życie;
- doskonale potrafi zorganizować swoją pracę i koordynować pracę zespołu;
- interesuje się bieżącymi wydarzeniami na granicy polsko-białoruskiej;
- jest odporna na stres i ma doświadczenie w działaniach kryzysowych.
Oferujemy:
- pracę w pełnym wymiarze czasowym;
- umowę o pracę (początkowo na 3-miesięczny okres próbny);
- wynagrodzenie w przedziale 6500 – 9500 zł brutto, w zależności od kompetencji.
Czujesz, że to oferta dla Ciebie? Zgłoś się do nas:
- prześlij nam swoje CV na adres e-mail: rekrutacja@hfhr.pl do 21 sierpnia 2022 r. W temacie maila wpisz „Koordynator / koordynatorka działu komunikacji Grupy Granica”;
- w wiadomości napisz kilka słów o sobie, czemu chciał(a)byś z nami współpracować i o swoich najważniejszych doświadczeniach zawodowych związanych z komunikacją;
- osoby, które zostaną zaproszone na rozmowy rekrutacyjne (zdalne), zostaną poproszone o przygotowanie krótkiego zadania rekrutacyjnego.
W przesłanych dokumentach prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Helsińską Fundację Praw Człowieka dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.